8 Nisan 2010 Perşembe

Kitap Toplama Kampanyası

Merhabalar,


Ben Emrah Öğretmen.

Şanlıurfa'nınn Siverek İlçesi'nden yazıyorum.

İlçemizde Üstüntaş Köyü ilköğretim okulunda sınıf öğretmeni olarak görev yapıyorum.

Okulumuzun 600 civarında öğrencisi bulunmakta.

Öğencilerimizin boş zamanlarını değerlendirmeleri ve okuma saatlerini verimli geçirebilmeleri için hikaye-roman türünde kitaplara ihtiyacımız bulunmakta.

Bu amaçla okulumuz öğretmenleri olarak kütüphanemize kitap toplama kampanyası başlatmış bulunmaktayız.

Kampanyamızı grubumuz aracılığıyla siz değerli dostlarımıza, arkadaşlarımıza duyurmak istedim.

Sizlerden kampanyamıza az ya da çok miktarı önemli olmaksızın desteklerinizi bekliyorum.

El birliği ile çocuklarımızın kitap sorununu halletmeyi umut ediyorum.

Urfa Siverek'ten kucak dolusu sevgiler...

Hoşça kalın...





Sevgi ve selamlar...

Emrah Öğretmen





Kampanyamıza destekte bulunmak isteyenler için okulumuzun adresi:

Üstüntaş İlköğretim Okulu

Üstüntaş Köyü

Siverek/Şanlıurfa



Tel: 0505 7766412



mail : emrah_cingoz_ 26@hotmail. com

Hiç yorum yok: